20 stycznia 2016

Mini Gorjuss Girl Stamps

Weszłam na polskie strony sklepu, bo tu i tam czytałam o laleczkach gorjuss stamps, że można je kupić bez dodatków, czyli bez ramek i małych pieczątek z serduszkami, misiami itd. Cena niewspółmiernie niższa, bo w komplecie kosztują ok 25 złotych a same zaledwie 9 złotych. No i naładowałam do koszyka ile się dało po czym poszłam szukać kosztów wysyłki z Polski do UK. Pobiegałam, poszperałam i zapomnij, nie ma. Ponieważ ostatnio wysyłałam w tym temacie również kilka maili do sklepu i dostałam odpowiedź krótką jak guma w podwiązce, to weszłam na ebay.co.uk. Miałam jakby nie było już właściwą nazwę pieczątek. Znalazłam po 2 funty plus wysyłka 99p. No ale przy wrzucaniu do koszyka, na dole zobaczyłam link do tej najfajniejszej, która mnie prześladuje to tu, to tam i cena 1.59£ za przesyłkę co prawda 99p, ale przy zakupie za 5£ wysyłka gratis...
No i wydałam całe 9.54£ a teraz czekam z moją wnuczką do wtorku na pakiet pieczątek z obrazków poniżej. Będzie trudno, ale z dwiema moimi będziemy miały już 8 sztuk pięknych 

Mini Gorjuss Girl Stamps i tym sposobem możemy szaleć pozytywnie.







Brak komentarzy: