6 października 2016

Envelope Punch Board

Lecę się podzielić pomysłem na szybkie koperty w bardzo wielu rozmiarach. Po prostu wczoraj dotarła do mnie tablica z dziurkaczem do robienia kopert i nie tylko, ale od kopert zacznę. Usiadłam do tablicy kiedy już wszyscy spali i sprawdziłam zasadę robienia kopert przy użyciu tego cuda. No i .... faktycznie kopertę robi się w kilka minut bez najmniejszego problemu dokładnie do rozmiaru który wpadnie nam do głowy. Szybko, łatwo i przyjemnie. A teraz kilka refleksji po dniu używania. Kupno ma sens, jeśli tych koper robimy trochę więcej i nietypowych. Mi przeważnie wychodzą kartki w rozmiarze zbliżonym do założonego plus/minus 5 cm, więc przyda się jak najbardziej. Poza tym nie mam miejsca na kolejny karton z różnymi rozmiarami kopert, a koperty ręcznie robione są sympatyczniejsze w odbiorze od tych kupnych....
No ale co zrobić, jak się zabawki nie ma? Pewnie wystarczy zrobić tabelkę na własnym biurku wg tej z obrazków na dole, lub kliknąć w kalkulator kopert z linków poniżej:
1. kalkulator kopert pudełkowych (Box Buster)
 2. kalkulator kopert płaskich (Enveloper Expert)


 Teraz chyba zrobienie koperty każdego wymiaru przestało być problemem i to chciałam tutaj zapisać :)


Brak komentarzy: