23 maja 2016

Greeny z zieloną herbatą.

Pisałam, że zdobyłam herbatę w proszku tzn Matcha powder? No i myślałam naiwnie, że już mogę zabrać się do zrobienia ciasta angielskiego. Jest kilka ciast angielskich, które chcę opanować tak, jak kilka ciast polskich czyli perfecto i tak, żeby moje dzieci robiły swoje:
- WoW!!!
No ale żeby było wow to najpierw muszę jeszcze podskoczyć po migdały blanszowane w płatkach, bo blanszowanie ich w warunkach domowych wychodzi poza zakres moich miłości do gotowania i pieczenia. Przepis oczywiście będzie rodowitej angielki, ale mieszkającej w Polsce i mówiącej po Polsku. Mam do jej filmików, jej pieczenia i stosunku do życia wielki sentyment i pewnie dlatego ten przepis pójdzie na pierwszy raz do realizacji.
Przede wszystkim wynotuję wszystkie składniki, które należy przygotować przed pieczeniem:

Składniki:

300 g białej czekolady
300 g masła
300 g cukru drobnego
6 jajek 
200 migdałów
200 g mąki pszennej (typ 450)
20 g herbaty Matcha

Jak już mamy przygotowane wszystkie składniki to możemy obejrzeć film i zabrać się do zrobienia ciasta. Ja już wiem, że na pewno dam mniej cukru, bo jak dla mnie za słodko to wygląda. Ale ja tak mam, że angielskie ciasta leciutko odsładzam i jest idealnie dla naszych podniebień.


 




Brak komentarzy: