25 lipca 2009

Aeroklub Bałtycki - Bagicz

Wybrałam się dziś na lotnisko właściwe, czyli do Aeroklubu w Bagiczu. Od rana trwała majówka, a po 12tej miały być pokazy grupy Żelaznego, więc coś jakby nie było mocnego i nadającego się do pstrykania. Tak stałam się uzależniona od aparatu i to uzależnienie wcale mi nie przeszkadza. Tak więc wsiadłam do mojego wehikułu czasu i zaczęłam przemieszczać się w stronę lotniska... bardzo powoli. Właściwie to jechałam na pierwszym biegu i w nikłych porywach używałam dwójki, a najczęściej stałam w korku. Przyczynę korka zobaczyłam dopiero w połowie jazdy: IMG_0313 Po drodze oczywiście popadało, więc zaczęłam wątpić czy zobaczę samoloty w powietrzu, ale zawrócić już nie było sensu, więc jechałam dalej. Lotnisko wygląda całkiem pozytywnie. Biorąc pod uwagę fakt, że kołobrzeżanie mają potworne uczulenie na samoloty z czasów obecności rosyjskich odrzutowców startujących w kierunku na miasto, trudno im się dziwić. Ale czas leczy rany i zaciera te przykre wspomnienia, więc aeroklub przebija się przez niechęć i wygląda coraz ciekawiej. IMG_0315[gallery order="DESC" orderby="title"]

A pokaz zostało obejrzeć na youtubie :





Brak komentarzy: