25 marca 2010

Poszukuję wizażystki do współpracy.

Poszukuję osoby do współpracy przy amatorskich projektach fotograficznych.
Czego oczekuję?
Oczekuję podstawowych umiejętności w zrobieniu makijażu, żadnych cudów, po prostu nałożenie podkładu, no i cud pomalowania oka i rzęs. Poczekam na efekt cierpliwie i chętnie pomogę poszukać jak dany efekt osiągnąć, jednakże moje zdolności malarskie są zerowe a i jak człowiek robi wizaż to się musi na nim skupić a ja lepiej potrafię się skupiać na świetle i aparacie niż na tym czy kreska na powiece gdzieś po drodze nie uległa lekkiemu rozmazaniu.
Na kogo liczę?
Liczę na osobę odpowiedzialną, czyli taką, która jak się ze mną umawia na godzinę, to jest o tej godzinie. Oczywiście pech i losowe wypadki dotykają wszystkich ale nie przesadzajmy, nie codziennie na drodze mamy korek i nie codziennie babcia nam umiera.
Liczę także na osobę, dla której malowanie jest pasją, a nie obowiązkiem, bo się zobowiązałam i muszę to już zrobię i dajcie mi święty spokój. Ja bawię się w robienie zdjęć i tego na początek oczekuję od drugiej strony. Tak od modelki jak i od wizażystki.
Eksperymenty, propozycje i wszelkiego typu kreatywność jest zawsze tym co przyjmuję z otwartością.
Oferuję... brak nudy. Sezon zaczyna się za moment a z nim dużo więcej plenerów. Oferuję zdjęcia każdego wizażu do wykorzystania w celu autopromocji. Oferuję ... że na pewno współpraca się nie skończy jeśli dobrze się zacznie.
Czego nie wymagam?
Nie wymagam papierka o skończonych szkołach wizażu czy kursach. Nie zawsze ten papierek idzie w parze z chęciami i pasją a te są dla mnie dużo ważniejsze. Jeśli dotarłaś do tego miejsca i jeszcze nie masz mnie dość to zapraszam do wspólnej sesji z Twoim wizażem.
Co Ty na to?

Brak komentarzy: